وبلاگ شخصی مملی

دست نوشته های یک مرد اینترنتی

وبلاگ شخصی مملی

دست نوشته های یک مرد اینترنتی

اس ام اس چهارشنبه سوری عاشقانه و احساسی

اس ام اس چهارشنبه سوری (2)

انگـــــــاری غلغله ی محشـره چارشنبه سوری
گوشم از بمب و ترقّه کره چارشنبه سوری
رســم خیلی خوبیه اگــه خرابش نکنیم
واســه مـن فشفشه یادت نره چارشنبه سوری

اس ام اس چهارشنبه سوری عاشقانه و احساسی

واست آتیش روشن کردم که اخر زمستونه
چهار شنبه ی اخر سال قلب من آتیش بارونه
غمهاتو آتیش میزنم سرخی آتیش مال تو
چشم حسودا کور شه از عشق میون من و تو

اس ام اس چهارشنبه سوری عاشقانه و احساسی

با یاد سرخی گونه هات..
درخشش چشمات ..
سوزانندگی لبهات..
 داغی عشقت
 از رو آتیش میپرم
دوستت دارم آتیش پاره  چهارشنبه سوری مبارک

اس ام اس چهارشنبه سوری عاشقانه و احساسی

بیا در غروب آخرین سه شنبه سال برای گردگیری
افکارمان آتشی بیافروزیم کینه ها را بسوزانیم
زردی خاطرات بد را به آتشو سرخی عشق را از
آتش بگیریم آتش نفرت را در وجودمان خاموش کنیم

اس ام اس چهارشنبه سوری عاشقانه و احساسی

آخرین سه شنبه سال خورشیدی را با بر افروختن آتش
و پریدن از روی آن به استقبال نوروز می رویم
سرخی تو از من، زردی من از تو
جشن باستانی چهارشنبه سوری مبارک

اس ام اس چهارشنبه سوری

  • محمد موسوی

اس ام اس چهارشنبه سوری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی