وبلاگ شخصی مملی

دست نوشته های یک مرد اینترنتی

وبلاگ شخصی مملی

دست نوشته های یک مرد اینترنتی

رفتم تو چشم

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام

یه نصیحت ( تجربه ) و رفع زحمت به صورت خیلی سریع چون کار دارم

لازم نیست همه چیزتون رو همه بدونن

من بخاطر همین داستان ضرر بزرگی کردم

نوشه جونم ولی تجربه شد برام

یه دفعه از فرش رفته بودم تو عرش الان دوباره اومدم سمت فرش :)

دستم رو دراز کردم خدا گرفته داره می کشم بالا

والسلام

یا حق

خدانگهدار

  • محمد موسوی

نظرات  (۱)

  • فرزاد ستوده
  • ایشالله همیشه رشد کنی مهندس :X
    پاسخ:
    سلام
    استاد بزرگ آقا فرزاد
    انشالله  همه با هم رشد کنیم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی