وبلاگ شخصی مملی

دست نوشته های یک مرد اینترنتی

وبلاگ شخصی مملی

دست نوشته های یک مرد اینترنتی

آرزوهاتون رو بنویسید

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام

یه جایی خوندم " آرزوهایتون رو بنویسید ممکنه شما فراموش کنید اما خدا فراموش نمی کنه "

واقعا ما انسان ها خیلی زود فراموش می کنیم و همه چیز رو به اسم خودمون ثبت می کنیم

یه کار بزرگ که انجام می دیم هر جا می رسیم می گیم تعریف از خود نباشه ولی من اینکار رو انجام دادم و ...

یه مدت قبل به خدا التماس می کردیم که خدایا این کار با موفقیت انجام شه ولی یادمون رفته و خدا رو تو موفقیتمون سهیم نمی دونیم

یه شب که می خواستم بخوابم از خدا یه چیزی خواستم

الان دو برابر خواستم رو بهم داده با ضریب تساعدی

از این به بعد درخواست هام رو از خدا می نویسم که یادم نره کی کمکم کرده به هدف یا آرزوم برسم

واقعا ترس از خدا این نیست که خدا ترسناکه ترس از جدایی بین خودت و خداست

البته درکش سخته تا باهاش رفیق نشی که نمی تونی ترس از جداییش رو تصور کنی

خدایا خالصانه می گم با تمام وجودم دوستت دارم

هیچ وقت از دستت نمی دم ...

تازه از دوران جاهلیتم خارج شدم و دارم روشن می شم

یا حق

حق نگهدارتون

  • محمد موسوی

نظرات  (۲)

آرزوی من اینه که یه روز شما رو از نزدیک ملاقات کنم.راستی وبلاگتون واااااااااقعا عالیه
سلام. استاد هیتاپ .  شمام آره ؟؟ وبلاگ خوبیه ... 

شما نیز یه سرکی ب ما بزن ، خوشال میشیم 

orginalfilm  پی تی . 
پاسخ:
سلام
احوال شما
بله ما هم !
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی