وبلاگ شخصی مملی

دست نوشته های یک مرد اینترنتی

وبلاگ شخصی مملی

دست نوشته های یک مرد اینترنتی

آیا من برای شما کافی نیستم

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام

یه آیه از قرآن هست یادم نیست تو کدوم سوره است

می گه : آیا من برای شما کافی نیستم ؟

این جمله منو تکون داد

خیلی عجیب تکونم داد

گفتم آیا خدا برای من کافی نیست که برای هر چیزی امیدم و دستم جلوی بنده هاشه

این جمله رو درک کنی هم دنیا رو داری هم آخرت ...

درکش راحت نیست ولی سختم نیست  !

فقط باید بخوای ...

به والله کارهایی بود که به مغزم هم خطور نمی کرد بتونم ازشون دست بکشم

حتی تصور اینکه سیگار نکشم واسم مسخره بود ( می گفتم زندگی بدون سیگار ارزشی نداره ! )

الان 9 ماهه سیگار نکشیدم !

دستم تو دست خداست !

وقته نمازه

برم نمازم رو بخونم ... واسه بندگیش واسه شکر نعمت هاش و ...

فقط یادتون نره خدا برای شما کافی که هست هیچ از سرتونم زیاده !

یا حق

  • محمد موسوی

نظرات  (۲)

سلام داداش خوبی ؟راستش از یکی از دوستام ادرس سایتتو کرفتم خیلی دوست داشتم سایتتو ببینم مطالیبت عالی بود خیلی دوست دارم برات ارزوی موفقیعت میکنم

پاسخ:
سلام عزیز ممنون
امیدوارم شما هم خوب باشید
نظر لطفته همچنین منم برای شما آرزوی موفقیت دارم
دمت گرم داش محمد
نمی دونم چرا ولی خیلی باهات حال میکنم . کلا مریدت شدم :دی
خیلی وقته توی پیتی پست هات رو دنبال میکنم.امروز هم که وبلاگت رو دیدم همه پستات رو خوندم.
خیلی مردی
پاسخ:
سلام
دم بچه های محلتون گرم حاجی
عزیز مایی
نظر لطف شماست
خیلی مونده تا مرد بشم !
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی