وبلاگ شخصی مملی

دست نوشته های یک مرد اینترنتی

وبلاگ شخصی مملی

دست نوشته های یک مرد اینترنتی

ضیافت های عاشق را خوشا بخشش خوشا لبخند

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام

هیچ حرفی برای گفتن ندارم

الکی اومدم اینجا خط خطی کنم و برم

پسر این یاسر بی نام عجب رپر شاخیه

یه ویدیو ازش گرفتم خیلی باحاله

صداش اکویی خیلی خوفناکه

فک کنم این بود یه بیتش :

قسم می خوری می گی این پسره دودیه

ننه ه می گه نزن این حرفو این پسر خوبیه

برنامه ریزی کردم کارام خیلی ردیف پیش میره

قبلا الله بختکی بود هم بیشتر خسته می شدم هم کاری پیش نمی رفت

اصن یه وضع و اوضاعی

همش جیم می زدم

برم دیگه دارم چرت و پرت می گم

اینم یکی از ترول هایی که بازدیدکنندگان نمکستان برام ارسال کرده و هنوز داخل نمکستان نمایش داده نشده

یا حق

حق نگهدارتون

  • محمد موسوی

نظرات  (۱)

سلام خوبی
میخواستم یه لطفی بهم بکنی
اسم این موزیک ویدیو یاسر بینامو واسم ایمیل کنی
پلیز
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی