وبلاگ شخصی مملی

دست نوشته های یک مرد اینترنتی

وبلاگ شخصی مملی

دست نوشته های یک مرد اینترنتی

گریه کن بشین عکس عشقتو ببین

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام

گریه کن بشین عکس عشقتو ببین این چه ربطی به موضوع ما داره

رضا شیری داشت می خوند منم زدم عنوان پست

هر کی از گوگل اومد فک نکنه من اسکلم : دی داستانش این بود که گفتم

افسرده ای گرفته بودم تو این دو روزی که سایت داون بود

عصبی و پژمرده !

خدا رو شکر همه چیز ردیف شد

نزدیک بود سایت رو بدم بره ها

عجب خریتی بودی

خدا رو شکر با یه ادم با سواد مشورت کردم یه پسی بهم زد گفت تو الان کاملا شبیه یه احمق شدی

کی در امد ماهانه و مادام العمر فلان قدری رو فلان قدر می فروشه

دیدم راست می گه خداییش

تازه سایت من که روز بروز داره بهتر می شه

خلاصه دمش گرم تکونی بهم داد به خودم اومدم

با روحیه صد برابر برگشم

سایتم تا سه ماه دیگه حداقل حداقل حداقل باید زیر 500 ایران باشه

این بحران هم مدیریت شد

یا حق

حق نگهدارتون

  • محمد موسوی

نظرات  (۱)

  • فرزاد ستوده
  • عجب مدیریت بحران کارآمدی :دی

    امیدوارم روزی زیر 100 ایران ببینیم شما رو :x
    پاسخ:
    سلام داداش
    آره دیگه مدیریت کردم ولی اشکم هم در  اومد ها :دی
    همچنین سایت های شما
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی