وبلاگ شخصی مملی

دست نوشته های یک مرد اینترنتی

وبلاگ شخصی مملی

دست نوشته های یک مرد اینترنتی

شور و حال عشق تو از دلم وا نکشیده

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام

کارا زیاد شده دیگه نمی رسم بیام اینجا چیزی بنویسم

این وبلاگ رو خیلی دوست دارم وگرنه با این گردن دردی که الان دارم سمت سایتم هم نمیرم چه برسه به این

یه خبر خوب برای خودم دارم : دی

خوابم درست شد

یعنی الان 11 می خوابم 5 صبح بیدار می شم

کاملا حالم ردیف شده

شب بیداری پوست آدمو می کنه

حتی اگه کل روز رو هم بخوابی درست نمی شی

برم یه چای بزنم ببینم دنیا دست کیه !

فعلا ذت زیاد ! ( در کوچه و بازار به عذت زیاد ذت زیاد نیز می گویند ) : دی

حرکتو داشتی ؟

  • محمد موسوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی